Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)

Zmień Marsa w planetę zdatną do życia!

R-LFCACA267

5901549927900

Availability: Upon order - usually ships within 15 daysUpon order - usually ships within 15 days

Your Price
  • On sale On sale!

    ( - 20 %) 219,95 zł

    175,96 zł

    Lowest Price Lowest price within last 30 days: 175,96 zł

Notify me when available - log in

Add to my wishlist

Send question

Loyalty program By buying this product you can collect up to 8 loyalty points. Your cart will total 8 points that can be converted into a voucher of 3,20 zł.


"Obwieszczenie o terraformacji:

Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal pó łtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra.

Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dla naszej rasy nowy dom. W związku z tym nasz kurs jest jasny &ndash musimy zmienić Marsa w zdatną do życia planetę.

Terraformacja Marsa to przedsięwzięcie tak wielkie, że wymagać będzie wspó lnego wysiłku całej ludzkości. W tym celu Rząd Ziemi powoła Komitet Terraformacji i wprowadzi globalny podatek. Wszystkie korporacje i przedsiębiorstwa, któ re udzielą nam swojej pomocy, zostaną przez Komitet hojnie wynagrodzone. Wierzymy, że wybrane przez nas środki i metody zaowocują w przyszłości nowym domem dla naszych potomkó w. Dziękujemy wszystkim za uwagę!"

&ndash Levi Uken, rzecznik Rządu Światowego, 16 stycznia 2315 roku

Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety.

Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadkó w. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, któ ra przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła.

Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, któ re pragną zwiększyć swó j udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.

Na czym to polega?

W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące ró żne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.

Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Wspó łczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktó w Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźnikó w Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanó w). Od WT zależy podstawowy dochó d gracza, a także jego podstawowy wynik.

W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektó w. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.

Czas odmierza się w Pokoleniach.

  • Gracze rozpoczynają każde Pokolenie od fazy kolejności,
  • następnie przechodzą do fazy badań naukowych, podczas któ rej zdobywają nowe karty.
  • W fazie akcji gracze wykonują kolejno po 1 albo 2 akcje. Gracze odbywają swoje tury do momentu, aż wszyscy spasują.
  • W fazie produkcji gracze produkują Zasoby (zgodnie z poziomami produkcji zaznaczonymi na swoich planszach) i otrzymują dochó d wynikający z WT.

Na głó wnej planszy znajdują się tory: Temperatury, poziomu Tlenu, Wspó łczynnikó w Terraformacji i Pokoleń. W trakcie rozgrywki na mapie powierzchni planety gracze będą umieszczać kafelki Oceanu, Zieleni i Miasta. Na planszy znajduje się ró wnież lista podstawowych projektó w dostępnych dla wszystkich graczy, a także tytuły i nagrody, o któ re gracze mogą rywalizować.

Gra dobiegnie końca, gdy na Marsie będzie dostatecznie dużo Tlenu, aby mó c nim oddychać (14%), dostatecznie dużo oceanó w, aby wytworzyć pogodę przypominającą ziemską (9), i gdy temperatura będzie znacznie wyższa od 0° C (+8° C). Wtedy życie na Marsie, choć dalekie od komfortowego, stanie się możliwe!

Zwycięzcą zostanie gracz, któ ry na koniec gry będzie mieć najwięcej PZ. Na PZ gracza składają się jego: WT, kafelki na planszy, zdobyte nagrody, uzyskane tytuły, a także PZ z zagranych kart.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • plansza
  • 5 planszy graczy
  • 233 karty
  • 400 znaczników
  • 80 kafelków
Pliki do pobrania:

  • Product Type Board Games
  • Language Polish
  • Grupa wiekowa 12+
  • Czas gry do 2 godzin
  • Max Players 5
  • Min. players 1

Odbiór osobisty w sklepie przy ul. Lubicz 34/6 w Krakowie

Wybierz opcję wysyłki 'Odbiór osobisty'. Możesz zapłacić z góry lub na miejscu. Otrzymasz powiadomienie kiedy towar będzie gotowy do odbioru. W przypadku produktów oznaczonych 'Wysyłka w 24 godziny' i dostępnych w żądanej ilości Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru od razu!

Czas na odbiór

Twój towar od momentu skompletowania będzie na Ciebie czekał do 7 dni.

  • Secure payments

    payments are processed by

  • Quick delivery

    we ship within 24 hours of receiving payment

  • Return policy

    you may return any bought item up to two weeks

  • Contact

    sklep@vanaheim.pl

    phone : +48 12 352 39 80

    in opening hours

Cart  

No products

Shipping 0,00 zł
Total 0,00 zł

Go To Check Out >>