Regulamin sklepu Vanaheim.pl

 

I Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem vanaheim.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

2. Sklep Vanaheim.pl jest prowadzony przez firmę:

VANAHEIM Bartosz Matychowiak
ul. Lubicz 34/6
31-512 Kraków
Nip. 945-191-84-72
Regon 120950042

3. Dokonanie zakupu w sklepie internetowym Vanaheim.pl oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

 

II Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie realizując zamówienie w kolejnych krokach (podsumowanie koszyka, logowanie/rejestracja, wysyłka, płatność, potwierdzenie).

2. By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne jest założenie Konta Użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia. Po poprawnie wykonanej procedurze założenia konta użytkownik otrzyma automatyczną informację zwrotną drogą e-mailową.

3. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych osobowych, teleadresowych wraz z numerem telefonu oraz poprawnym, istniejącym adresem e-mail. Na adres e-mail Zamawiającego zostanie automatycznie wysłana widomosć na temat dokonanego zakupu.

4. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.

5.  Dostepność towaru (np. '24 godziny' lub 'do 15 dni' ) oznacza czas wysłania zakupionego towaru, liczony od momentu złożenia zamówienia. Podany czas jest orientacyjny, choć sklep Vanaheim.pl dokłada wszelkich starań aby zmieścić się w tym czasie z wysyłką zamówienia. Istnieje mozliwość zamówienia towaru, który jest w magazynie (24 godziny) lub takiego, który zamówimy u producenta na zlecenie Zamawiąjącego (zwykle 15 dni lub więcej, w zależności od opisu przy danym towarze).

6. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, sklep Vanaheim.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

7. Zamówienia, w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe ( nieistniejący e-mail lub brak telefonu ) nie będą rozpatrywane.

8. Sklep Vanaheim.pl zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.

9.  Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym Vanaheim.pl są podane w złotych polskich i są to ceny brutto.

10. Sklep Vanaheim.pl wystawia rachunek na zakupiony towar.

 

III Dostępność towaru

1. W przypadku większości zamówień paczka z Twoimi produktami zostaje nadana w ciągu 24 godzin od momentu otrzymania przez nas potwierdzenia wpływu płatności.

2. Aby sprostać wymaganiom Klientów, oferujemy również produkty których nie mamy jeszcze w magazynie. Takie produkty są oznaczone żółtym kółkiem oraz opisane odpowiednim czasem dostępnośc, zwykle 15 dni. Możesz dodawać takie produkty do koszyka i realizować zamówienie - otrzymasz wtedy informację o tym, że zamawiamy dla Ciebie wybrane produkty i że czas wysyłki ulegnie wydłużeniu. Dotyczy to CAŁEGO zamówienia - przykładowo, zamawiasz starter do Warhammera 40000 (Inwazja na Czarną Grań) - dostępny 24h oraz Terminator Captain'a ze Space Marines-ów (dostępny 15 dni) - zamówienie zostanie wysłane dopiero wtedy, kiedy dotrze do nas Terminator Captain.

Prosimy zwrócić uwagę, że napis "dostępny 24h" i zielone kółko przy towarze oznacza, że na pewno mamy PRZYNAJMNIEJ JEDNĄ SZTUKĘ tego towaru w magazynie. Jeśli chcesz zamówić dwa lub więcej takich samych produktów i zależy Ci na czasie - skontaktuj się z nami przed dokonaniem zakupu. Nie gwarantujemy, że będziemy mieli dany towar w dowolnej ilości, dlatego zastrzegamy sobie prawo do opóźnienia dostawy do 15 dni w przypadku kiedy zamawiasz więcej niż jedną sztukę tego samego produktu.

3. W naszej ofercie znajdują się też produkty przedpremierowe. Przy każdym z takich produktów napisana jest data premiery. W takim przypadku wysyłka nastąpi najwcześniej w dniu premiery danego towaru. Jest możliwość, że w dniu tym nie będziemy mieli wystarczającej ilości danego produktu w magazynie. Wtedy zamówimy go niezwłocznie u naszych dostawców. Wysyłka będzie następować sukcesywnie, według kolejności czasowej zamówień.

4. Dokładamy wszelkich starań aby zamówienia wychodziły od nas w podanym terminie. Jednakże nikt nie jest bezbłędny, dlatego nie gwarantujemy na 100%, że nasz dostawca i kurier zdążą w podaną ilość dni fizycznie przesłać nam towar. Jeżeli zdarzy się, że Twoje zamówienie opóźni się, w ramach rekompensaty jesteśmy chętni przyznać Ci kupon rabatowy na następne zakupy w Vanaheim.pl.

5. Mail Order. Dodatkowo na życzenie Klienta sklep Vanaheim.pl sprowadza produkty z oferty 'MAIL ORDER' firmy Games Workshop. Produkty te sprowadzamy na Twoje specjalne zamówienie i nie są one dostępne w sklepie internetowym. Prosimy każde zamówienie kierować bezpośrednio do nas przy użyciu 'Mail Order Box' w prawej kolumnie naszego sklepu internetowego.

UWAGA: Na produkty oznaczone jako MAIL ORDER obowiązuje przedpłata, oznacza to, że zamawiamy je dopiero PO OTRZYMANIU WPŁATY! Opcje zapłaty za produkty Mail Order to: przelew bankowy oraz płatnośc gotówką.

UWAGA 2: Zastrzegamy sobie możliwość niezrealizowania zamówienia na produkty MAIL ORDER. Wynika to z faktu, że ich producent nie gwarantuje nam dostępności każdego towaru - w ofercie Games Workshop jest bowiem około 3000 produktów i Games Workshop może odmówić wysyłki danego produktu jeśli okaże się, że właśnie zakończono jego produkcję, a zapasy się wyczerpały. Jeśli zdarzy się taka sytuacja, skontaktujemy się z Tobą i zwrócimy Ci kwotę zapłaconą za te produkty.

UWAGA 3: Bony Zakupowe, które wydaje sklep Vanaheim.pl nie obowiązują na ofertę Mail Order.


IV Płatność

1. Sklep Vanaheim.pl oferuje nastepujące formy płatności:

  • 1) Przelew na konto: Vanaheim Bartosz Matychowiak
  • numer konta bankowego: 79 1050 1445 1000 0090 6855 1127
  • tytułem: numer zamówienia podany w wiadomości e-mail wysłanej do Zamawiającego po dokonaniu zamówienia
  • 2) Płatność za pośrednictwem systemu PayU. Płatności przy zastosowaniu tego systemu można dokonać za pomocą kart płatniczych VISA, MasterCard, Diners Club, JCB, POLCARD, PBK Styl i wielu innych oraz szybkiego przelewu z wielu banków działających na polskim rynku
  • 3) Płatność przy odbiorze - realizowana tylko w przypadku ODBIORU OSOBISTEGO w sklepie w Krakowie



V Wysyłka Twojej paczki

1. Sklep Vanaheim.pl wysyła zamówiony towar po otrzyamniu należnej płatności. Wysyłka odbywa się w dni powszednie w godzinach od 13:00 do 20:00 (Pocztex - usługa kurierska Poczty Polskiej) oraz od 13:00 do 18:00 (kurier). Istnieje również możliwość odbioru osobistego w sklepie Vanaheim pod adresem: ul. Lubicz 34/6 Kraków.

2. Dostawa towaru odbywa się za pośrednictwem usług kurierskich Poczny Polskiej (Pocztex) lub DPD. Za czas i jakość dostarczenia przesyłki przez przewoźnika sklep Vanaheim.pl nie ponosi odpowiedzialności.

3. Opłaty za wysyłkę oraz opakowanie są wliczone w koszty wysyłki. Koszty transportu pozostają stałe, bez względu na wagę czy rozmiar przesyłki - doradzamy zatem zebrać kilka produktów w jednym zamówieniu, aby uniknąć powielania kosztów transportu.

4. Do zamówienia powyżej 400 zł wysyłka usługą 'Pocztex' jest darmowa. Zasada ta obowiązuje tylko dla przesyłek na terenie Polski i nie obejmuje usługi 'za pobraniem'. Damowa wysyłka jest realizowana tylko za pośrednictwem Pocztexu, nie obejmuje innych sposobów wysyłki.

Twoje produkty są dobrze zabezpieczone w transporcie. Dokładamy wszelkich starań aby towar dotarł do Ciebie nienaruszony. Oryginalne pudełka są opakowywane w większe pudełka, a przestrzeń w srodku jest wypełniana specjalnymi elementami amortyzującymi. W przypadku blistrów czy książek, przesyłkę otrzymujesz opakowaną w odpowiednich rozmiarów kopertę z 'bąbelkami', dodatkowo zabezpieczoną kartonem.

 

VI Zwroty

MOŻESZ zwrócić nam towar zakupiony w sklepie internetowym bez podawania przyczyny!

Taką możliwość do 14 dni od daty zakupu gwarantuje Ci polskie prawo.

Towar musi być jednak w stanie niezmienionym - tzn. pudełko może byc otwarte, ale wszystkie elementy w środku muszą być w takim stanie, w jakim je otrzymałeś. Pamiętaj o tym, inaczej nie będziemy w stanie przyjąć Twojego zwrotu. Do zwracanego towaru należy również koniecznie załączyć wystawiony rachunek.

Punkty Klubu Gracza nie są naliczane w przypadku zwróconego towaru.

UWAGA: ZWROT jest czym innym niż REKLAMACJA - reklamacja oznacza, że klient stwierdza wadę produktu, natomiast zwrot to po prostu odesłanie nam towaru bez podawania przyczyny.

 

VII Bony Zakupowe

Sklep Vanaheim w formie nagród bądź bonifikat wydaje Bony Zakupowe (w tej kategorii mieszczą sie wszystkie bony, na których widnieje zniżka procentowa bądź kwotowa). Sklep Vanaheim bardzo ceni sobie taką możliwość gratyfikacji Klientów, dlatego Bony obowiązują na cała ofertę sklepu internetowego oraz stacjonarnego, z wyjatkiem produktów Mail Order. Każdy Bon może być zrealizowany zarówno przez Internet jak i w sklepie stacjonarnym.

 

VIII Reklamacje

Jeśli zakupiony towar jest wadliwy lub funkcjonuje nieprawidłowo, Kupujący ma prawo do jego reklamacji. O zaistniałym problemie prosimy zawiadomić sklep Vanaheim.pl drogą e-mailową bądź telefoniczną. Należy następnie dostarczyć produkt (w oryginalnym opakowaniu) wraz z opisem problemu i kopią wystawionego rachunku. Sklep Vanaheim.pl bierze udział w zgłoszeniu reklamacji u producenta. Naprawiony lub wymieniony towar sklep Vanaheim.pl odsyła na swój koszt. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji sklep Vanaheim.pl odsyła towar na koszt klienta.

 

IX Ochrona Danych Osobowych

Dane osobowe podlegają ochronie zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dnia 29 sierpnia 1997r. (Dz. U. 1997 Nr 133 poz. 883). Nabywca ma prawo do wglądu, aktualizacji oraz korekty swoich danych osobowych. Sklep Vanaheim.pl zobowiązuje sie do nie udostępniania tych danych osobom trzecim.

 

X Uwagi końcowe

Sklep Vanaheim.pl dziękuje za zainteresowanie i dokonywane zakupy. Dbając o satysfakcję naszych Klientów, prosimy o przesyłanie nam wszelkich uwag mogących usprawnić czy skorygować działanie naszego sklepu.

Formularz kontaktowy znajduje się tutaj.

 

Categories

Cart  

No products

Shipping 0,00 zł
Total 0,00 zł

Cart Check out