Terraformacja Marsa (edycja Gra Roku)

Zmień Marsa w planetę zdatną do życia!

R-LFCACA267

5901549927900

DOSTĘPNOŚĆ: Na zamówienie - zwykle do 15 dniNa zamówienie - zwykle do 15 dni

Cena
  • Wyprzedaż Obniżka!

    ( - 20 %) 219,95 zł

    175,96 zł

    Lowest Price Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 175,96 zł

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny (dla zalogowanych)

Dodaj do listy życzeń

ZAPYTAJ o ten produkt

Klub Gracza Zamawiając teraz ten produkt otrzymasz 8 Punktów Klubu Gracza. W Twoim koszyku znajdzie się wtedy 8 punktów , które zamienisz na bon o wartości 3,20 zł.


"Obwieszczenie o terraformacji:

Rząd Ziemi został powołany w 2174 roku i od samego początku, przez niemal pó łtora wieku, nieustannie dążył do osiągnięcia globalnej jedności i pokoju. Naszą misją było stać się uniwersalnym dla całej ludzkości narzędziem kształtowania lepszego jutra.

Ziemia jest przeludniona, a jej zasoby się kurczą. Dziś stoimy przed wyborem: cofnąć się cywilizacyjnie albo ruszyć w przestrzeń kosmiczną i znaleźć dla naszej rasy nowy dom. W związku z tym nasz kurs jest jasny &ndash musimy zmienić Marsa w zdatną do życia planetę.

Terraformacja Marsa to przedsięwzięcie tak wielkie, że wymagać będzie wspó lnego wysiłku całej ludzkości. W tym celu Rząd Ziemi powoła Komitet Terraformacji i wprowadzi globalny podatek. Wszystkie korporacje i przedsiębiorstwa, któ re udzielą nam swojej pomocy, zostaną przez Komitet hojnie wynagrodzone. Wierzymy, że wybrane przez nas środki i metody zaowocują w przyszłości nowym domem dla naszych potomkó w. Dziękujemy wszystkim za uwagę!"

&ndash Levi Uken, rzecznik Rządu Światowego, 16 stycznia 2315 roku

Ludzkość rozpoczęła ekspansję w Układzie Słonecznym. Na Marsie założono już kilka niewielkich kolonii. Ich mieszkańcy są odgrodzeni od naturalnego środowiska straszliwie zimnej, suchej i niemal pozbawionej atmosfery planety.

Zwiększenie odsetka imigracji z Ziemi wymaga terraformacji Marsa, czyli dostosowania jego środowiska, aby ludzie mogli w nim przeżyć bez sprzętu ochronnego i aby zminimalizować śmiertelność w wyniku drobnych wypadkó w. W związku z tym Rząd Ziemi zdecydował się wesprzeć każdą organizację, któ ra przyczyni się do tego wiekopomnego dzieła.

Hojne dofinansowanie przyciąga gigantyczne korporacje, któ re pragną zwiększyć swó j udział w rynku i stać się najbardziej wpływowymi podmiotami realizującymi projekt terraformacji. Ujarzmienie Czerwonej Planety to dla wielu szansa na oszałamiający sukces.

Na czym to polega?

W Terraformacji Marsa gracz obejmie kontrolę nad jedną z korporacji i jako jej zarząd będzie kupować i zagrywać karty opisujące ró żne projekty inwestycyjne. Zazwyczaj projekty będą bezpośrednio lub pośrednio przyczyniać się do procesu terraformacji, mogą też jednak być przedsięwzięciami biznesowymi innego rodzaju.

Aby wygrać, gracz musi osiągnąć wysoki Wspó łczynnik Terraformacji (WT) i zdobyć dużo Punktó w Zwycięstwa (PZ). WT gracza wzrasta za każdym razem, kiedy podniesie on jeden ze Wskaźnikó w Globalnych (Temperaturę, poziom Tlenu lub liczbę Oceanó w). Od WT zależy podstawowy dochó d gracza, a także jego podstawowy wynik.

W miarę przebiegu procesu terraformacji gracze będą mogli realizować coraz większą liczbę projektó w. Dodatkowe PZ można zdobyć za wszystko, co przyczyni się do zwiększenia panowania ludzkości nad Układem Słonecznym, na przykład za zakładanie miast, budowę infrastruktury lub ochronę środowiska.

Czas odmierza się w Pokoleniach.

  • Gracze rozpoczynają każde Pokolenie od fazy kolejności,
  • następnie przechodzą do fazy badań naukowych, podczas któ rej zdobywają nowe karty.
  • W fazie akcji gracze wykonują kolejno po 1 albo 2 akcje. Gracze odbywają swoje tury do momentu, aż wszyscy spasują.
  • W fazie produkcji gracze produkują Zasoby (zgodnie z poziomami produkcji zaznaczonymi na swoich planszach) i otrzymują dochó d wynikający z WT.

Na głó wnej planszy znajdują się tory: Temperatury, poziomu Tlenu, Wspó łczynnikó w Terraformacji i Pokoleń. W trakcie rozgrywki na mapie powierzchni planety gracze będą umieszczać kafelki Oceanu, Zieleni i Miasta. Na planszy znajduje się ró wnież lista podstawowych projektó w dostępnych dla wszystkich graczy, a także tytuły i nagrody, o któ re gracze mogą rywalizować.

Gra dobiegnie końca, gdy na Marsie będzie dostatecznie dużo Tlenu, aby mó c nim oddychać (14%), dostatecznie dużo oceanó w, aby wytworzyć pogodę przypominającą ziemską (9), i gdy temperatura będzie znacznie wyższa od 0° C (+8° C). Wtedy życie na Marsie, choć dalekie od komfortowego, stanie się możliwe!

Zwycięzcą zostanie gracz, któ ry na koniec gry będzie mieć najwięcej PZ. Na PZ gracza składają się jego: WT, kafelki na planszy, zdobyte nagrody, uzyskane tytuły, a także PZ z zagranych kart.

Podstawowe informacje

Zawartość pudełka:
  • instrukcja
  • plansza
  • 5 planszy graczy
  • 233 karty
  • 400 znaczników
  • 80 kafelków
Pliki do pobrania:

  • Typ Produktu Gry planszowe
  • Wersja Językowa Polska
  • Grupa wiekowa 12+
  • Czas gry do 2 godzin
  • Ilość Graczy Max 5
  • Ilość Graczy Min. 1

Odbiór osobisty w sklepie przy ul. Lubicz 34/6 w Krakowie

Wybierz opcję wysyłki 'Odbiór osobisty'. Możesz zapłacić z góry lub na miejscu. Otrzymasz powiadomienie kiedy towar będzie gotowy do odbioru. W przypadku produktów oznaczonych 'Wysyłka w 24 godziny' i dostępnych w żądanej ilości Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru od razu!

Czas na odbiór

Twój towar od momentu skompletowania będzie na Ciebie czekał do 7 dni.

  • Bezpieczne płatności

    bezpieczeństwo transakcji gwarantowane przez

  • Szybka wysyłka

    24 godziny od otrzymania płatności, zaufani kurierzy

  • Zwrot towaru

    możesz zwrócić towar do 14 dni, otrzymasz 100% zwrot pieniędzy

  • Kontakt

    sklep@vanaheim.pl

    telefon : +48 12 352 39 80

    w godzinach 9:00 - 15:00

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Przejdź do Zamówienia >>