Tajniacy
R-5901549927672
5901549927672
Notify me when available - log in
By buying this product you can collect up to 3 loyalty points. Your cart will total 3 points that can be converted into a voucher of 1,20 zł.
Wiek | 14 |
Liczba Graczy | 2 - 8 graczy |
Projektant | Vlaada (Vladimír) Chvátil |
Czas Gry | 10 minut |
Instrukcja | Polska |
Wydanie | Polskie |
Dwie drużyny, którym przewodzi dwóch Szefów Wywiadu, próbują jak najszybciej nawiązać kontakt ze wszystkimi swoimi agentami. Problem leży w tym, że Szef Wywiadu może podawać swojej drużynie tylko jedno hasło na turę, którym powiąże ze sobą kilka widocznych dla wszystkich kryptonimów. Drużyna musi domyślić się, który z prezentowanych kryptonimów należy do agentów ich drużyny, omijając cudzych agentów. Ale uwaga! Jeden z kryptonimów należy do zabójcy...
Hasła są wieloznaczne, skojarzenia również – owocuje to rozgrywką pełną śmiechu i emocji. Szefowie Wywiadów mogą co prawda komunikować się ze swoja drużyną, używając tylko jednego skojarzenia na turę, ale drużyna może dyskutować do woli, wspólnie decydując, które hasła pokaże swojemu Szefowi. Szef Wywiadu nie może się niczym zdradzić i przez cały czas musi zachować kamienną twarz, co nie jest takie łatwe! Zwłaszcza gdy po pierwszych prawidłowych domysłach, drużyna zaczyna zbaczać na niebezpieczne wody...
Dlaczego pokochasz tę grę?
Nie bez powodu Tajniacy podbili serca graczy na największych targach gier planszowych w Essen 2015!
- Dzięki zmiennym układom kart na stole (400 haseł), wielu kartom kluczy (40), które mogą być rozpatrywane na cztery sposoby, każda rozrywka jest inna i stanowi nowe wyzwanie dla wszystkich graczy. Sprawia to, że w Tajniaków można grać nieustannie przez godzinę i dłużej, bez zmęczenia czy znużenia rozgrywką.
- Dwie dostępne role - Szefa i człownka drużyny - to inne zadania, inne wymagania. Obie są bardzo satysfakcjonujące.
- Łączenie losowych słów skojarzeniami, które drużyna ma odgadnać, jest niezłą gimnastyką umysłową i zmusza do szukania haseł, które w kreatywny sposób zainspirują drużynę.
- Do gry zaprosić można większą niż zazwyczaj liczbę graczy, co sprawia, że gra świetnie sprawdza się na imprezach.
Zawartość pudełka:
- 16 kafelków agentów w dwóch kolorach
- 1 kafelek podwójnego agenta
- 7 kafelków niewinnych obserwatorów
- 1 kafelek zabójcy
- 40 kart kluczy
- 1 instrukcja
- 1 podstawka
- 1 klepsydra
- 200 kart z 400 kryptonimami
- Product Type Board Games
- Language Polish
- Grupa wiekowa 14+
- Czas gry do 30 min.
- Min. players 2
- Max Players 8
Odbiór osobisty w sklepie przy ul. Lubicz 34/6 w Krakowie
Wybierz opcję wysyłki 'Odbiór osobisty'. Możesz zapłacić z góry lub na miejscu. Otrzymasz powiadomienie kiedy towar będzie gotowy do odbioru. W przypadku produktów oznaczonych 'Wysyłka w 24 godziny' i dostępnych w żądanej ilości Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru od razu!
Czas na odbiór
Twój towar od momentu skompletowania będzie na Ciebie czekał do 7 dni.
Secure payments
payments are processed by
Quick delivery
we ship within 24 hours of receiving payment
Return policy
you may return any bought item up to two weeks
Contact
phone : +48 12 352 39 80
in opening hours
Zobacz też :
-
Odjechane Jednorożce
93,46 zł View
-
Dylemat wagonika:...
Jeszcze więcej moralnych dylematów!
76,46 zł View
-
Frywolne Kotki
Drugi dodatek do Eksplodujących Kotków!
31,96 zł View
-
Odjechane Jednorożce:...
Jeszcze więcej nieczystych zagrywek!
67,96 zł View
-
Tokaido: Rozdroża...
109,95 zł View