Statusy zamówień w sklepie internetowym

 

OCZEKIWANIE NA DOSTAWĘ - Twoje zamówienie oczekuje na produkty które były niedostępne (oznaczone „żółtą kropką” przy produkcie) w momencie składania zamówienia - czas oczekiwania jest podawany indywidualnie dla każdej grupy produktów.

OCZEKIWANIE NA PREMIERĘ - Twoje zamówienie oczekuje na produkty które nie zostały jeszcze wydane - przewidywany czas 'premiery' jest podany osobno do każdego produktu - w wypadku opóźnień będziemy informować oddzielnymi wiadomościami.

OCZEKIWANIE NA PRZELEW - Twoja płatność nie została jeszcze zaksięgowana. Przelew tradycyjny może zająć do dwóch dni roboczych. W przypadku problemu z płatnością skontaktuj się z nami ->https://vanaheim.pl/pl/content/29-kontakt-z-nami

GOTOWE DO ODBIORU - Twoje zamówienie zostało skompletowane i jest gotowe do odbioru - masz na to 30 dni. Jeżeli chcesz przedłużyć ten termin to prosimy o kontakt.

REZERWACJA POTWIERDZONA - Twoja rezerwacja stołu lub uczestnictwa w warsztatach została potwierdzona przez obsługę sklepu.

ZAMÓWIENIE ZREALIZOWANE - Twoje zamówienie zostało sfinalizowane (odebrane przez kuriera lub odebrane osobiście w naszym sklepie stacjonarnym).

ANULOWANO - twoje zamówienie zostało anulowane - jeżeli nie było to Twoje zlecenie skontaktuj się z nami. UWAGA panel Przelewy24 usuwa duplikaty zamówień automatycznie. Sklep może również usunąć zamówienia błędne które nie stosują się do regulaminu sklepu.

PRZYGOTOWANIE W TOKU - Zamówienie jest w trakcie kompletowania lub oczekuje na zmianę statusu.

 

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Przejdź do Zamówienia >>