The Witcher RPG / Wiedźmin - Wiedźmińskie Zapiski

Producent:

Copernicus Corporation

The Witcher RPG / Wiedźmin - Wiedźmińskie Zapiski

Wiedźmini przestają być potrzebni, ale nie zawsze tak było. Dawniej potwora można było napotkać niemal na każdym kroku. Zwyczajna podróż między pobliskimi siołami wiązała się z koniecznością uzbrojenia się na wypadek ataku mglaków albo cyklopa. Na szlaku można było również spotkać wiedźmina, wędrownego zabójcę tych poczwar. Dzienniki założyciela Szkoły Cechu Gryfa, Erlanda z Larvik, są kroniką tego burzliwego okresu, ponadto katalogują wiedzę o przeróżnych monstrach. Niektóre z nich są dziś tak rzadkie, że nikt nie widział ich od pokoleń!

WITCHER-RPG-WZ

DOSTĘPNOŚĆ: Produkt obecnie niedostępnyNiedostępny

Cena
  • Wyprzedaż Obniżka!

    ( - 10 %) 135,00 zł

    121,50 zł

    Lowest Price Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 121,50 zł

Powiadom mnie kiedy będzie dostępny (dla zalogowanych)

Dodaj do listy życzeń

ZAPYTAJ o ten produkt

Klub Gracza Zamawiając teraz ten produkt otrzymasz 6 Punktów Klubu Gracza. W Twoim koszyku znajdzie się wtedy 6 punktów , które zamienisz na bon o wartości 2,40 zł.


Wiedźmińskie Zapiski to dodatek do gry The Witcher RPG. Zawarto w nim opisy wielu nowych potworów, pomysły na przygody z ich udziałem, historię wiedźmińskiego rzemiosła i zupełnie nową mechanikę prowadzenia śledztw.

W niniejszym dodatku znajdziesz: 

  • 33 nowe potwory: niechaj mieszkańcy Królestw Północy drżą z przerażenia przed wyrastającymi spod ziemi archesporami czy niesionymi mroźnym wichrem wendigo! To bestiariusz, na który czekałeś! 
  • 2 niepospolite potwory: skorzystaj z zasad tworzenia przebiegłych wampirów wyższych oraz prawdziwych smoków, które staną się postrachem mrocznych zakamarków i przestworzy Kontynentu! To wrogowie, którzy będą stanowić dla graczy prawdziwe wyzwanie! 
  • Rozbudowana mechanika Śledztw: skorzystaj z nowo zaimplementowanej  mechaniki, by tworzyć wciągające intrygi! Te bardziej skomplikowane Bohaterowie Graczy będą rozpracowywać przez całą kampanię. Te prostsze pozwolą przygotować pełną emocji zagadkę kryminalną na pojedynczą sesję! Uruchom swoje wiedźmińskie zmysły i odnajdź wszystkie tropy! 
  • Nowe informacje o świecie: poznaj dzieje Zakonu Wiedźminów oraz historię Erlanda z Larvik, jednego z pierwszych wiedźminów, założyciela Szkoły Gryfa, której siedziba znajduje się w Kaer Seren. Stawia się tam na równomierne kształcenie w walce mieczem, strzelectwie i używaniu znaków. Co jednak najważniejsze, mieszek pełen złota nigdy nie był największą motywacją dla Gryfitów. Liczą się dla nich gromadzenie wiedzy, honor, zasady oraz zdobycie zaufania dla wiedźmińskiego cechu.
  • Typ Produktu Książka
  • Wersja Językowa Polska

Odbiór osobisty w sklepie przy ul. Lubicz 34/6 w Krakowie

Wybierz opcję wysyłki 'Odbiór osobisty'. Możesz zapłacić z góry lub na miejscu. Otrzymasz powiadomienie kiedy towar będzie gotowy do odbioru. W przypadku produktów oznaczonych 'Wysyłka w 24 godziny' i dostępnych w żądanej ilości Twoje zamówienie będzie gotowe do odbioru od razu!

Czas na odbiór

Twój towar od momentu skompletowania będzie na Ciebie czekał do 7 dni.

  • Bezpieczne płatności

    bezpieczeństwo transakcji gwarantowane przez

  • Szybka wysyłka

    24 godziny od otrzymania płatności, zaufani kurierzy

  • Zwrot towaru

    możesz zwrócić towar do 14 dni, otrzymasz 100% zwrot pieniędzy

  • Kontakt

    sklep@vanaheim.pl

    telefon : +48 12 352 39 80

    w godzinach 9:00 - 15:00

Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Razem 0,00 zł

Przejdź do Zamówienia >>